חוזרים לישון טוב בלילה: מהי הלוואה לפירעון חובות?

מאת: רבקה דניאלי

בסך הכל רצית לעשות סדר פיננסי אחת ולתמיד, לקחת הלוואה אחת גדולה, להחזיר באמצעותה את כל החובות וההתחייבויות ולחזור לשגרה רגועה וטובה. אולי אפילו הגעת לבנק שלך עם תקווה גדולה אבל שוב, הבקשה שלך סורבה. מה זה אומר ואיך ההלוואה שלנו יכולה לעזור לך?

אמנם, הבנקים מחויבים למתן שירות ללקוחות שלהם, עם זאת, כגוף עסקי, הם גם יכולים לבחור למי הם נותנים הלוואה ולמי לא. אם קיבלת מהבנק שלך סירוב להלוואה, כדאי לדעת שזה לא סוף פסוק. הלוואה חוץ בנקאית עשויה להיות הפתרון בשבילך. אנחנו לא בנק ולכן, אנחנו גמישים יותר במדיניות מתן האשראי שלנו. אנחנו נותנים פתרונות אשראי גם אם יש לכם בעיות מול בנקים, גם אם יש לכם סימונים בדוח אשראי צרכני וב BDI, תיקי הוצל"פ פתוחים, הגבלות בחשבון בעקבות החזרי צ'קים ואפילו אם הייתם פעם בהליך פשיטת רגל. כמו כל הלוואה חוץ בנקאית, ריביות על הלוואות שכאלו יותר גבוהות מהלוואה בנקאית ממוצעת, עם זאת, היכולת להעמיד אותה במהירות ובאחריות במצבים מורכבים, הופכת אותה לאטרקטיבית וכדאית בעבור המון אנשים.

אנחנו ב"פתרונות אשראי", מבינים שגם אנשים טובים נקלעים לפעמים למצבים מורכבים ומאבדים שליטה על המצב הפיננסי שלהם. בדיוק עבור זה אנחנו כאן עם התמחות בהעמדת הלוואות במצבים מורכבים. אם אנחנו מוצאים שההלוואה שנאשר אכן תעזור לכם לבנות עתיד כלכלי טוב יותר, אנחנו נעשה את כל המאמצים בכדי לאשר את ההלוואה המבוקשת.
ההלוואה שלנו ניתנת כנגד שיעבוד נכס ולרב מדובר בהלוואות גדולות, החל מ 150,000 שקלים ועד 3,000,000 שקלים. ההלוואה ניתנת לתקופה של עד 3 שנים שבמהלכה משלמים ריביות בלבד, מה שמבטיח תשלומים חודשיים נמוכים במיוחד. למשל, עבור הלוואה בסך 300,000 שקלים, התשלום החודשי הצפוי אצלנו הוא כ 3,300 שקלים בחודש, מה שבהחלט מקל על התזרים החודשי. בתום 3 השנים, הלווים לפרוע את ההלוואה ממגוון מקורות אפשריים: לחזור חזרה למערכת הבנקאית, הכנסות עתידיות צפויות ולפעמים אפילו ממכירה של הנכס.